2010. július 1., csütörtök

Kemping és kempingezés...

Az emberek többsége, ha kikapcsolódásra vágyik elsősorban a kemping mellett dönt. A kemping egy nagyon jó dolog, mert jó pihenést biztosít, és a kemping során végre kimozdulhatunk a munkával teli hétköznapokból egy időre barátainkkal, szeretteinkkel. A nyár végén nyaralás után mi is a kemping mellett döntöttük, egy afféle nyárbúcsúztató programként családunkkal. A Tisza-tó kemping egy csodálatos lehetőség a kikapcsolódásra vágyóknak.

Ez egy nagyon szép természetvédelmi terület, ahol kemping vár minden kedves látogatót. Lakókocsival vagy sátorral a parkot körülölelő árnyas fák alá nyugodtan letelepedhetünk a kemping során. Sokan úgy vannak vele egyébként, hogy szállodába mennek vagy apartmanba, hotelba annak révén, hogy ez kényelmesebb és nem olyan macerás dolog. Én úgy gondolom, hogy igazuk is van meg nem is. Kezdetben nekem se tetszett az ötlet, hogy a kempingezés alatt sátorban kell több éjszakát is elöltenünk, aztán rájöttem, hogy milyen fantasztikus dolog is a kempingezés és a sátrazás. Teljesen más hangulatot ad a kemping az embernek. Sokkal szabadabbnak érzi ilyenkor az ember magát. A tábortűz pedig a legjobb dolog a kemping során. Körbeülhetjük barátainkkal, és egy jó bor társaságában jókat beszélgethetünk, nevethetünk együtt. Sok ember ritkán kirándul, ami abból adódik, hogy nagyon elfoglalt.

A természet szépségeit gyakran észre se vesszük igazából, és nem értékeljük kellő képen. Azonban a kemping alatt mindenki biztosan észreveszi, hogy miről is van szó. A Tisza-tó kemping egyébként kis faházakkal is várja a vendégeket, ami szintén nagyon hangulatos lehet, azoknak akik kevésbé kedvelik a sátrazást. Manapság azonban nagyon jó minőségű, könnyen felállítható, és nagy sátrakat vásárolhatunk a kemping kellékeként az erre szakosodott üzletekben. A kemping területétől kb. 40méterre található egy szép kis kikötő is, ahonnan motorcsónakkal és kenuval is elindulhatunk a természeti csodákban gazdag tó felfedezéséhez. A kemping, a legtöbbször a horgászattal egybekötött esemény is. A horgászat kedvelői pl. itt a Tisza-tavon jól kiélhetik magukat. Kerékpárt is ajánlott szerintem vinni a kemping idejére. Itt pl. bérbe lehetett kapni, ami egyszerűbb mint ha magunkkal kellene vinni az autóval. A kemping mellett lévő tavat körülölelő bicikli úton körbebiciklizhetjük a tavat, ami szintén szép élmény. Szabad strand is található a kemping területén itt. A víz nem túl mély, a hőmérséklete nyáron pedig mint kb. a Balatoné, szóval ez is jó kikapcsolódást biztosít számunkra.

És ha még nem volt elég?..A vendégeket ezentúl még főzésre alkalmas tűzrakó helyek, bográcsozás, grillezés, sportlehetőségek és egyéb szolgáltatások is várják. A sporteszközöket és a bográcsot valamint grilleszközöket helyben kölcsönözhetjük, viszonylag alacsony áron A kemping, első előnye a, hogy olcsó, tehát szinte bári számára elérhető kikapcsolódási lehetőség. A kemping tehát olyan dolog ami biztosan teljes körű élményt adhat az embernek. Higgye el, próbálja ki, és azután biztosan Ön is a szabadideje.